Surf training Vol.7

Γιώργος Ράμτσης, personal trainer, ιδρυτής του Persist.Understand.Retry.Enjoy

P.U.R.E FLOW

“Σε αυτό το συνδυασμό ασκήσεων έχει δοθεί έμφαση στην κινητικότητα (κυρίως σε ισχία και θώρακα) και στην ενδυνάμωση (κάμψεις, προβολές, pop ups), δηλαδή σε ό,τι χρειάζεται ένας surfer, αλλά και οποιοσδήποτε άλλος που παρόλο που μένει σπίτι, θέλει να διατηρήσει την καλή φυσική του κατάσταση.

Σκοπός είναι επίσης, να ολοκληρωθεί ένας κύκλος όπως παρουσιάζεται, χωρίς παύση, με ομαλές συνεχόμενες μεταβάσεις από τη μία άσκηση στην άλλη (flow), για να έχουμε και όλα τα καρδιοαναπνευστικά οφέλη, σε αντοχή και επιπλέον περισσότερες καύσεις, από το να κάναμε τις ασκήσεις μεμονωμένα και με διακοπές.

Δοκιμάστε 5 με 10 κύκλους χωρίς διακοπή, κάνετε διάλειμμα 2 με 4 λεπτά, ανάλογα με το επίπεδό σας και επαναλάβετε 2 με 3 φορές συνολικά.
Extra credit: Αναπνοή μόνο από τη μύτη σε όλη τη διάρκεια του κύκλου

Stay home,stay safe
And always Pesrist.Undesrtand.retry.Enjoy no matter what…”.